duminică, 12 aprilie 2009

GURA LUMII-BANCURI,GLUME,VERSURI

O buna memorie ne ajuta sa uitam orice datorie.

Tatal catre fiul sau :" Dragul meu,e timpul sa te descurci singur !Doar n-ai pretentia ca maica-ta sa ne intretina pe amandoi !"

Sigur ca ea nu era Venera...,dar ceva veneric in ea s-a gasit !

Intr-o singura privinta barbatii si femeile sunt de aceeasi parere : si unii,si altii nu au pic de incredere in femei !

Cum sa-i faci unui om bine ?Foarte simplu,ii faci mai rau,si pe urma ii redai starea initiala !

Intotdeauna este placut sa observi cum altii comit greselile pe care singur le faceai candva !

Nu sta unde se nimereste-pot sa te mai nimereasca o data!

Cel mai scurt banc politic romanesc :" Ptiu !"

...Mergeti pe podul asta pana la mijlocul lui,apoi faceti la stanga !

Daca vrei sa afli neajunsurile unei fete,laud-o in fata prietenelor ei !

Mai bine sa tai creanga de sub picioare,inainte sa fii agatat de ea !

Uneori trebuie sa te prefaci prostut ca sa nu arati a idiot !

Politicianul este acea persoana care gandeste de doua ori,inainte sa nu spuna nimic !

Soacra-mea are o memorie de elefant!...Si o mutra tot asa !...

Mare baftos amicul Nae!Acum trei luni si-a facut o asigurare pentru accidente,si de tunci a fost de trei ori calcat de masina !

Nu lasa pe maine ce poti face astazi...prin altcineva !

Daca vrei sa faci pe prostul,te rog sa vii in locul meu,domnule !

Tata,o mana criminala a spart chiuveta de la baie dand cu piciorul in ea !

Daca vrei sa omori usor un strut,sperie-l pe asfalt !

Speranta te tine in viata,dar asteptarea te omoara !

Doi politisti numarau odata o bila !

Azi am batut un record :am reusit sa dezleg un puzzle pe care scria :"de la 3 la 5 ani" !

Asculta,fiule,doar n-am facut atatea sacrificii sa te tin in scoli,ca tu sa ajungi medic si apoi sa-mi interzici sa beau si sa fumez !

Nevasta mea sta in genunchi in fata mea;sta in genunchi si-mi spune:"Iesi,ma,odata de sub pat,ca dai de dracu cu mine,sa stii !"

In privinta veselei,am ajuns la un compromis cu nevasta-mea.Eu le spal,si ea le lasa sa se usuce!

Mai bine mor neinteles de nimeni,decat sa ma tot explic toata viata!

Beau ca sa-mi inec amarul,dar degeaba;netrebnicul a invatat sa inoate!

Doctorul : "Sau e mort sau mi s-a stricat mie stetoscopul!"

Secretara ideala trebuie sa aiba varsta de 20 de ani si cel putin 30 de ani vechime de specialitate.

"Cucuriguuu!" exclama gaina.De uimire cocosul a facut un ou!

INSAILARI VERSIFICATE

Solutie Fabula cu cap rondelul preturilor

-Bre vecine,nu stiu,zau, " -Esti anacronic si total depasit! ah,preturile-acestea indraznete,

Ce a fost de capul tau: (Ii spuse odata unui bat de chibrit cat de nerusinat iti rad in fata !

Gandul prost ori ceasul rau! O bricheta de treci prin magazine iti ingheata

Cum gasit-ai tu cu cale Frumoasa,stilata sangele-n vine,faci tot fete-fete.

Sa-ti dai fata dumitale Si foarte cocheta).

Unui ala care e Uita-te la tine cum arati! cu firea lor zglobie,sugubeata,

In stare de orisice?! Pfui,un simplu bat! mereu,mereu se iau cu tine-n bete,

Asta-ntr-o luna,pe cuvant!, Ia seama la mine ah,preturile-acestea indraznete,

Iti baga fata in pamant! Ce aratoasa cat de nerusinat iti rad in fata!

-Esti sigur,bre?Pai,de-i asa, Si gratioasa

I-o dau si pe nevasta-mea! Sunt! Vezi bine te uiti cu jind prin galantare,piete,

"Grijuliul" Nu poti sa te masori cu mine!" te-nvarti fara de noima-o paiata,

Intr-o zi de dimineata, Batul,cuminte, nauca si cu gesturi nataflete -

Un vecin de-al meu,Zgabeata, O privi cu luare aminte si-nghiti in sec ,prea saturat de viata...

Cum statea asa pe-afara Si cu o voce joasa

Tot tragand dintr-o tigara, Ii servi acest hap: ah,preturile-acestea indraznete!...

O vede pe soacra-sa "-Degeaba esti asa frumoasa Musafir incomod

(S-o vada nu prea-i ardea!) Daca n-ai,ca mine,cap!" Musafirul nu mai pleaca!

Aranjata si cocheta, Lamurire Gazda-i sincer indignata,

Calare pe bicicleta, O doamna mangaia odat-un miel Nu mai stie ce sa faca

Pedaland cu mare graba. Si cu mirare se uita la el Spre-a-l face sa plece-odata!

Curios dansul o-ntreaba: (Nu mai vazuse miel in viata sa "-Dragul meu('ndrazni sa-i spuna),

"-Mama soacra,cu iertare, Si-un lucru tare o contraria). Iarta-ma ca-ti zic aceasta,

Unde-alergi asa de tare?" Asa ca-l intreba pe baci:"Ionita, Esti la noi de-o saptamana,

Ea-i raspunde,fara toane: Cum de-acest miel inca n-are cornite?" Si nu ti-ai vazut nevasta!

"-Ia,la cimitir,Ioane!" Ciobanul-un vlajgan cu mintea-ntreaga, Oare dor de ea nu-ti este,

Parca desteptat din vis, Neprefacut si pus mereu pe saga - Constiinta nu te-apasa ?

Zgabeata atunci i-a zis: Raspuns cucoanei repede i-a dat: Nu crezi ca se plictiseste,

(Privind-o cu ochi vioi): "-Pai,doamna,fi'ndca nu s-a insurat!" Stand singura acum acasa?"

"-Ce?La cimitir,mamuca? Fabula cuminte "-Cred ca ai dreptate,-asa e,

Si cine o sa-ti aduca Stateau odata cica la sueta Ce-o fi fost in mintea mea?

Bicicleta inapoi ?!" O vulpe si-o maimuta indiscreta. Chiar acum ma duc,bre Nae,

Explicatie Maimuta,guraliva si zevzeaca, S-o chem aici si pe ea!"

O scena oarecare,conjugala: Se lauda:"-Nu-i nimeni sa ma-ntreaca Bahica

Sotia-i face sotului morala. In imitat,ca-s foc de talentata! Unuia-i spune barmanul cu naduf:

-Ce se intampla,omule,cu tine? Fara probleme eu imit pe data! " - M-am saturat de d-voastra,uf!

Cum nu ti-e nici un pic rusine? Spune-mi,cumatra,daca stii cumva Daca in cinci minute nu platiti,

Mai rau ca tine-un altul nu-i, Vreun animal care ma poate imita?" Chem politistu-aici,asa sa stiti! "

Caci ai ajuns de rasul satului! Vazandu-i ifosele,vulpea a zambit, C-o licarire smechera-n privire,

Stii ca aseara cand s-a innoptat, Si-n felu-acesta cica i-a vorbit : A inganat clientul(hot din fire!):

Te-am adus acasa mort de beat?Iar tu numeste-mi pe-ala fara minte -Si crezi mata ca daca-acesta vine,

Raspuns ii dete sotu-ntr-un tarziu: Care si-ar pune-n gand sa te imite! Va vrea s-achite plata pentru mine?

-Pai,daca eram mort,de und'sa stiu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu