duminică, 12 aprilie 2009

LA UN PAHAR DE ... UMOR!

Se spune ca atunci cand a facut Dumnezeu lumea,a rasturnat sacul cu minuni in locul unde este acum Romania.Uimit peste masura, si putin socat de bunavointa excesiva a Stapanului sau,un inger a exclamat:"-Ce faci,Stapane,la dai prea multe astora! " Dumnezeu ii raspunde insa cu mult calm:"Stai asa sa vezi numai ce conducatori le dau !".

Un politist cade intr-un canal.Se uita el in sus si deodata exclama satisfacut:" Uf,ce bine ca n-are capac!...Altfel pe unde mai ieseam eu de aici ?"

Un nebun se muncea din rasputeri sa bata un cui in perete,insa nu cu varful,ci cu floarea.Alt nebun,care din intamplare se nimerise si el pe acolo,se uita atent la el si ii spune peste masura de amuzat:"-Ba,frate-meu,nu fi asa fraier!Tu nu vezi ca ala e cui pentru peretele opus?"

Trei ardeleni vin cu trenul de la Bucuresti la Cluj.Pe la Ploiesti,unul zice :"-Oof!".Pe la Sibiu,al doilea ardelean zice si el :"-Oof!Oof!".Pe la Alba-Iulia,al treilea face:"-Oof!Oof!Oof!".Ajung in sfarsit ei la Cluj,si primul ardelean zice:"-No,ma,bine c-am ajuns ,ca iaca tat drumul vorbiram numai politica !"

Un fricos mergea odata pe un drum si taman cand a ajuns intr-o padure,s-a inserat.El avea cu dansul doua caldari.Cand a intunecat bine de tot,fricosul tremura tot de frica,si caldarile au inceput atunci sa hodorogeasca.Zise el deci :"-Taci,caldare,taci,nu te teme,ca doar esti cu mine,ce naiba!"

- Am auzit ca aveti de vanzare un caine de paza,domnule! As putea sa-l vad si eu ?

- Prea tarziu,imi pare rau! Ni l-au furat noaptea trecuta !

Un barbat isi cearta dulaul care nu vrea cu nici un chip sa manance mancare speciala pentru caini."-Sa stii,Grivei,ii zice el suparat,daca nu mananci,drept pedeapsa am sa-ti dau mancare gatita de nevasta-mea,asa sa stii !"

Itic a murit intr-un accident si Bula a fost insarcinat sa comunice vestea neplacuta sotiei acestuia cu cat mai multe menajamente.

- Scuzati-ma,va rog,dumneata esti vaduva lui Itic ?

- Nici vorba,domnule ! raspunde femeia foarte indignata.

- Punem pariu?...

Un tigan sta pe prispa ,privind la tiganusul cel mic,care,cazut intr-o baltoaca de noroi,tipa ca din gura de sarpe,murdar cum nu se mai poate.Plictisit,el isi intreaba nevasta :"-Pirandoo !Ce facem cu el?Il spalam sau facem altul ?"

Un tip beat crita mergea pe trei carari spre casa.La un moment dat,zarindu-l pe unul care inchidea un robinet,se duce spre el si-i spune foarte suparat :"-Tu invarteai,mai,strada ?"

Un elefant da peste un musuroi de furnici.Iritate,acestea incepura sa se urce care mai de care pe elefant,dar elefantul se scutura odata si furnicile cad aproape toate jos,mai putin una singura.Celelalte de jos ii striga atunci acesteia :"-Strange-l de gat , strange-l de gat !"

Santinela : -Stai! Cine vine ?

Soldatul : - Prieten cu sticla !

Santinela : - Prietenul trece,sticla ramane !

-Tot mai sustii,draga, ca despartirea intareste dragostea ?

- Bineinteles ! Cu cat sta mai mult sotul meu in deplasare,cu atat il iubesc mai mult pe Vasile !

Un politist examineaza foarte concentrat un geam spart. "-Mda ,isi spuse el,exact cum mi-am inchipuit ! E spart pe amandoua partile !"

Doi betivi veneau de la carciuma ; unul dintre ei venea in patru labe,iar celalalt sprijinindu-se de un gard.Cel sprijinit de gard rade si spune :"-Mai,da'ce rau ai ajuns,ca mergi in patru labe !",la care cel ce mergea de-a busilea ii replica ranjind :"-Da' ce-i face tu, cand s-a termina gardul !"

O broasca statea pe frunza unui nufar pe un lac.La un moment dat prinse sa strige,cat putu de tare :"Hei,you!",dupa care se arunca in apa,iese la suprafata,se urca pe o alta frunza de nufar si zice :"Who,me ?"

- De ce rad oltenii batrani asa de mult ?

- Pentru ca ,din cand in cand,incep sa inteleaga bancurile pe care le-au auzit in tinerete !

Se spune ca prima oara in Ardeal au venit ungurii. Se da ungurul jos de pe cal,ca sa bea si el niste apa.Cand se intoarce,nu mai vede nici urma de cal,dar in locul lui observa un biletel pe care statea scris :"No,multam,ii tare fain calul !"

Un betiv tot dadea tarcoale unui stalp,lovind cu pumnii in el si strigand cat il tinea gura :"Ai dracu' astia,dom'le,m-au inchis aici !"

O doamna ,aflata la volan,vede in fata ei doi barbati catarandu-se pe un stalp de telegraf.Trecand pe langa ei,le striga :"-Hei,nu va speriati ! am carnet de 10 ani de zile !"

- Mama,mama,vino repede ! Tata a lesinat !

- Vai de mine,dar ce s-a intamplat ?

- L-am pacalit,spunandu-i ca a venit Garda financiara la magazinul lui !

Tatal si baietelul merg la un targ de vite.La un moment dat,baietelul intreaba curios :

- Taticule,de ce nenea acela ciupeste vaca de pulpa din spate ?

- Stii,inainte de a o cumpara ,el verifica ce calitate are !

A doua zi dimineata,pustiul isi striga tatal :

- Tata,vino repede,cred ca nenea postasul vrea s-o cumpere pe mama !

Trei betivi stateau la o masa si se laudau care mai de care cu ispravile sale.

- Bre,spune unul,eu cand ma duc acasa,bat nevasta,bat copiii,fac prapad mare !

- Eu,se lauda si al doilea betiv,cand ma duc acasa,bat vecinii,bat tot cartierul !

- Eu,facu cel treilea,cand ma duc acasa,bat pe la toti pe la usi !

Ardeleanul soseste cu intarziere la impartirea darurilor,si Dumnezeu ii spune amarat :

- Imi pare rau de tine,nu mi-a mai ramas decat frumusetea si prostia,fiule,ce sa-ti fac ?Alege-ti!

- Apai,doamne,frumusetea-i trecatoare !

La o benzinarie vin cativa copii cu galeti in mana :"Repede,repede,dati-ne benzina!Arde scoala!"

Dupa operatie,pacientul se trezeste."-Fiti linistit,domnule,ii spune sora;eu am tras storurile,deoarece casa de vizavi arde si n-am vrut ca ,atunci cand va treziti,sa va credeti in iad !"

- Cine a indraznit sa-mi rascoleasca biroul in halul asta ? tuna directorul.

- Baiatul d-voastra cel mic,domnule !

- Talentat copil,nu-i asa ?

Noapte de iarna,furtuna,un brutar tocmai voia sa inchida magazinul,cand intra pe usa un client infrigurat care voia sa cumpere doua cornuri.

- Sunteti insurat,domnule ? intreaba brutarul.

- Bineinteles! Dar ce,credeti ca mama m-ar fi trimis la cumparaturi pe o vreme ca asata ?!

Doua cortegii funerare se intalnesc la poarta cimitirului.Cei domni indoliati care precedau cortegiile se indreapta unul spre celalalt.

- Condoleante,domnule!...Sotia?

- Multumesc,nu.Soacra !

- Bun si asa !

- Tata,spune-mi,de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii,asa cum e in Africa ?

- Esti inca mic,fiule! Cand vei creste ,o sa intelegi de ce legea ne apara !...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu