duminică, 20 decembrie 2009

Pilda zilei-Bunatatea mangaie orice neputinta

Povestea avva Sisinie anahoretul, zicand:

Intr-o zi eram in pestera mea de langa Sfantul rau Iordan. Pe cand citeam Ceasula al treilea, iata ca vine o femeie saracina si intra in chilia mea. S-a asezat inaintea mea si s-a dezbracat pana la piele. Eu nu m-am tulburat, ci mi-am continuat canonul cu toata linistea si frica de Dumnezeu. Cand am terminat canonul, i-am spus in evreieste:

- Aseaza-te jos sa-ti vorbesc si fac tot ce vrei.

Ea s-a asezat si i-am spus:

- Esti crestina sau pagana?

- Crestina.

- Nu stii ca desfranatele sunt osandite?

- Da, stiu.

- Dar atunci de ce vrei sa faci desfranare? am intrebat-o.

- Pentru ca nu am ce manca, mi-a raspuns ea.

Atunci i-am zis:

- Sa nu mai curvesti ! Vino aici in fiecare zi.

Si i-am dat de mancare din ceea ce Dumnezeu imi da, pana ce am plecat din locul acela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu